مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 19:502021-04-01سياسي

یادداشت| مرزداران امنیت، سنگربانان مردم و کشور


دستگاه امنیتی هر کشوری، خط مقدم برخورد و مواجهه با دسیسه ها و حیله گری ها و طمع ورزی های داخلی و خارجی کسانی است که آسایش و ایمنی و زندگی آسوده مردم را بر نمی تابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فهمیه شمسی از خبرنگاران هرمزگان در یادداشتی با عنوان مرزداران امنیت، سنگربانان مردم و کشور آورده است: از انقلاب عظیم اسلامی 57 به بعد، ایران عزیز حتی روزی از مزاحمت های شرورانه در ابعاد گوناگون است.

امنیت تنها به ایمنی و خاطرجمعی مردم از صدمات فیزیکی و جسمانی برنمی گردد بلکه مقوله امنیت فراتر از بدن به روح و روان و افکار نیز تسری می یابد.

سربازان گمنام ولی عصر )عج )در طی این سالها پنهان و مخفی از چشم مردم ،کارهای کارستان زیادی کرده اند.

هرگاه باند سازمان یافته موادمخدر بین المللی به ضربه امنیتی گرفتار می شود ره آورد آن به سلامت اجتماعی مردم خیر می رساند و هرگاه مفسدان نابکاری در لباس خدمت ولی در باطن، خیانت به چنگ قانون می افتند عوامل نارضایتی و چپاول اموال بیت المال حذف می شوند که برکت آن باز به مردم برمی گردد.

وزارت اطلاعات یک دستگاه اطلاعاتی دور از مردم و برکنار از دردها و دغدغه های آنان نیست چنانکه کارشناسان و دست اندرکاران در تلاش رفع مشکلات و موانع زندگی روزمره مردم هستند و بسیاری از آن نه تنها هیچگاه درجایی منتشر نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| مرزداران امنیت، سنگربانان مردم و کشور

یادداشت| مرزداران امنیت، سنگربانان مردم و کشور